torstai 25. elokuuta 2016

Rukous

Rakas Taivaallinen Isä
Kiitos kaikesta mitä olet meille antanut ja tehnyt meidän hyväksemme.
Suojele ja varjele minua, läheisiäni, ystäviäni, heidän läheisiään, kaikkia Sinun kansalaisiasi ja kaikkia jotka Sinuun uskovat.
Auta ihmisiä, jotka kärsivät ja jotka ovat hädässä.
Auta väärälle tielle eksyneet oikealle polulle.
Auta ihmisiä löytämään rauha, jotta kaikki turha väkivalta ja sodat loppuisivat.
Siunaa ja varjele Suomea ja Israelia, ja varsinkin Jerusalemia.
Varjele, ettei Saatana, Antikristus, demonit, riivaajat, valheen enkelit eikä mitkään pahat henget ja voimat saisi mitään valtaa minuun.
Kiitos Jeshua Messias että Sinun haavojesi ja ristinkuoleman kautta minä sain kaikki syntini anteeksi ja parannuin kaikista sairauksista. Kiitos että tulet luomaan uuden maailman ja maailmankaikkeuden, jossa ei ole enää syntiä eikä pahuutta, vaan jossa vallitsee iankaikkinen rauha ja sopusointu.
Kiitos Abba, että minä saan olla Sinun lapsesi ja saan elää iankaikkisesti Sinun Valtakunnassasi.
Kiitos Pyhä Henki, että Sinä olet täällä neuvomassa, opastamassa ja lohduttamassa minua. Ja kiitos, että Sinä rukoilet puolestani.
Rakas Jeshua Messias, Ihmisen Poika, tule pian takaisin. Minä odotan Sinua. Auta meitä kestämään vielä hetken aikaa tässä maailmassa ennen takaisin paluutasi.
Kiitos, että saan olla Sinun morsiamesi. Minä rakastan Sinua.
Minä odotan sitä päivää kun saan nähdä Sinut kasvoista kasvoihin. Ja kun saan tavata Nooan, Abrahamin, Sinun opetuslapset ja kaikki muut ja saamme olla kaikki yhdessä ikuisesti.
Siunattu olkoon Abraham ja hänen jälkeläisensä.
Rakas Abba, Jeshua Messias ja Pyhä Henki, kiitetty ja ylistetty olkoon Sinun nimesi iankaikkisesti.
Aamen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti