torstai 25. elokuuta 2016

Hei, minä bloggaan!

Tästä se lähtee. Minun ensimmäinen julkinen blogi. Sain inspiraation tähän kun aloin lukemaan netistä muiden kirjoituksia.

Minä olen aina pitänyt kirjoittamisesta. Koulussa olin hyvä kirjoittamaan aineita. Nuorena kirjoitin runoja ja olen kirjeenvaihtoa harrastanut noin 10-vuotiaasta asti. Mitään kirjailijaa minusta ei kuitenkaan tullut. Joten ihan vain pelkkä kirjoittamisen halu oli minulla syy alkaa pitämään blogia.

Blogin pitäminen sopii kenelle tahansa. Vaikka tuntuu että ei ole aihetta mistä kirjoittaa. Minulla esim. ei ole lapsia, en harrasta käsitöitä enkä ole kiinnostunut muodista, ja en ole missään ammatissa, niin en ole pätevä niistä aiheista kirjoittamaan. Mutta minä voin kirjoittaa omaa blogiani, aiheena omat ajatukset ja mielipiteet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti