lauantai 15. lokakuuta 2016

Eikö Taivaassa käytetä jalkoja?

Olen katsellut ohjelmia, joissa ihmiset ovat kertoneet kokemuksistaan taivaskäynneistään. Eräässä ohjelmassa eräs kertoi, että siellä enkelit soittavat ja että siellä liikkuminen tapahtuu niin kuin leijumalla. Ja ihmisten pituus siellä vaihtelee, että välillä ollaan lyhyempiä ja välillä pitempiä. Ja että kaikki ovat samannäköisiä kuin Jeshua Messias.

No, minulle heräsi tuosta kysymyksiä, että mitä varten meille ihmisille on annettu kyky säveltää, soittaa ja laulaa? Eivätkö ihmiset saa soittotaitojaan käyttää siellä Taivaassa? Ja mitä varten meille on luotu jalat? Eikö itse Ihmisen ja Jumalan Pojalla Jeshua Messiaallakin ole jalat ja eikö Hän kävele? Niin ainakin Raamatussa lukee, että Hän käveli ja vieläpä veden päällä.

Ja tuo, että pituus vaihtelee... Itse uskon että tulen Taivaassakin olemaan samanpituinen kuin olen nyt maanpäällisessä elämässä. Minä olen omaan pituuteni, jonka Herra on minulle antanut, tyytyväinen. Ja olen tyytyväinen myös omaan ulkonäkööni, jonka senkin olen Herralta saanut. 
Eihän siinä nyt mikään järki ole, jos kaikkien pitää olla just samanpituisia ja kait ihan samannäköisiäkin... Tulee sellainen mielikuva että Taivaassa naisillakin on parta kuten Herralla Jeshua Messiaalla.

Raamatussa kyllä lukee, että meistä tulee samankaltaisia. Mutta se ei tarkoita, että ihan identtisesti. Tuossa kohtaa on monella Raamatuntulkinta mennyt pieleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti