torstai 25. elokuuta 2016

Uudestisyntyminen ja näyt Herralta

Minä koin henkisen uudelleensyntymisen viime vuoden joulukuussa. Näin niin kuin unta että kuolin. Minä tunsin kuinka henkinen ruumiini kohosi ja vaikka oli kaamos ja pimeää ja makasin sängyssäni katto pään päällä, minä näin täysin kirkkaan sinisen taivaan ja puidenlatvoja, ihan kuin olisin ollut jossain ulkona, ja minulla oli sanoinkuvaamattoman rauhallinen olotila millaista minulla ei koskaan muutoin ole ollut. Niistä näkemistäni puista minä en tiedä, mitä olivat. Muodoltaan ne olivat kaikki latvukset tasaisen pyöreitä / soikeita ja kukkien väri oli jotain vaaleanpunaista tai liilaa.
Tämän jälkeen minulle tuli halu alkaa rukoilla ja lukea Raamattua ja muita uskonnollisia ja hengellisiä kirjoja. Lopetin Veikkauksen rahapelien pelaamisen kokonaan eli uhkapelaamisen. Lakkasin lukemasta horoskooppeja ja muuta syntistä roskaa. Lisäksi lakkasin katsomasta kauhu yms. -elokuvia ja luonto-ohjelmia jotka käsittelevät evoluutioteoriaa.
Aloitin Raamatun lukemisen helmi- maaliskuun vaihteessa e-kirjana ja myöhemmin ostin oikean Raamatun jonka sain nyt kesän aikana luettua loppuun. Jatkan nyt syksyllä e-Raamatun lukemista. Noissa ei ole muuta eroa kuin että e-Raamattu on vuoden 1992 ja oikea Raamattu vuoden 1933/38 käännös ja tämä vanhempi käännös on luotettavampi. Suosikkejani Raamatussa ovat Johanneksen evankeliumi, Ilmestyskirja ja Psalmit 23, 91, 104, 111, 135, 139, 145 ja 150. Koko Raamatussa on ihanaa se, että jok'ikinen sana on totta, aitoa Jumalan puhetta.
Yhtenä päivänä keväällä kun olin pyöräilemässä, minä näin taivaalla selkeän kalan kuvan. Sellaisen niin kuin olisi kynällä piirretty. Näin aivan selvästi kalan pyrstön, selkäevän ja kalan muodon. Kesällä noin 4 viikkoa sitten minä makoilin sängyssäni ja katselin ikkunasta ulos taivaalle, minä näin itsensä Herran kasvot. Kiharat hiukset, silmät, suun ja pukinparran. Jeshua Messias on juutalainen ja hänen silmien ja hiusten väri on ruskea.
Ihanaa, että Hän on elämässäni aina ja iankaikkisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti